((بی همتا ۲۰))

((حتماْ از صفحات این وب در پایین هر صفحه دیدن کنید))

((بی همتا ۲۰))

((حتماْ از صفحات این وب در پایین هر صفحه دیدن کنید))

((مجموعه حرف های عاشقانه))

خیلی جالبه ببینید

آدمک مرگ همینجاست ، بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست ، بخند

دست خطی که تو را عاشق کرد

شو‌خی ِ کاغذی ِ ماست ، بخند

فکر کن درد تو ارزشمند است

فکر کن گریه چه زیباست ، بخند

صبح فردا به شبت نیست که نیست

تازه انگار که فرداست ، بخند

راستی آنچه به یادت دادیم

پر زدن نیست که درجاست ، بخند

آدمک نغمه ی آغاز نخوان

به خدا آخر دنیاست ، بخند 

 


 

سخته بی تو روزگار  

خیلی سخته که بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه ....

خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ....

خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ....

خیلی سخته که روز تولدت ،

همه بهت تبریک بگن ،بجز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای...

خیلی سخته که غرورت رو بخاطر یه نفر بشکنی ،

بعد بفهمی دوست نداره ...

وای از این روزگار داد ازتو....

بی تو روزگار سخت میگذره ....  


 

((دلنوشته)) 

نزدیک تر از اونی که حتی فکرشو کنی .شدی واسم همه چیز ولی هر لحظه ازم دورتر میشی خیلی خودم رو کنترل میکنم که فریاد نزنم تو دل شب تو تنهاییم

ولی کاش درکم میکردی که چقدر به با تو بودن کنار تو بودن نیاز دارم .

مخصوصاْ این روزا که داره به اون روز لعنتی نزدیک میشه وای خدا اون روز رو چطور شب کردم خودم هم نمی دونم نمی دونم

دیگه اشکام هم یاریم نمی کنن اونا هم ازم خسته شدن مثله تو ...  


 

((خودخواه...)) 

آنگاه که غرور کسی را له می کنی ،آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی ،

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی ،آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ،

آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی ،

آنگاه که خدا را مبینی و بنده خدا را نادیده می گیری،

می خواهم بدانم

دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟؟؟؟

خودخواه...

خودخواه....!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


 

((سخته بی تو روزگار)) 

خیلی سخته که بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه ....

خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ....

خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ....

خیلی سخته که روز تولدت ،

همه بهت تبریک بگن ،بجز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای...

خیلی سخته که غرورت رو بخاطر یه نفر بشکنی ،

بعد بفهمی دوست نداره ...

وای از این روزگار داد ازتو....

بی تو روزگار سخت میگذره .... 


 

((نیستی...)) 

یاد من باشد تنها هستم.

برای تمام شبهای تار تنهاییم

نواخته ام ..... نبودنت را

رویاهایم را به گور خواهم برد ...

در دوردست ..دستهای دور توست

کاش کنارم بودی ...

شاید شومی آن روز از یادم می رفت.....   

 


 

((نمی تونم ببخشم ...)) 

نمی بخشمت ....بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ...بخاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ....

نمی بخشمت .... بخاطر دلی که برایم شکستی .... بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی ...

نمی بخشمت... بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی ....بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی ....

 

 نمی بخشمت بخاطرتمام خواهشی که زیر پا له کردی ...نگو چه کردم .....  شکستنه  من گناهه تو بود ....

نمی بخشمت  بخاطر قلبم که برای کاری که تو کردی سوخت ...

فقط من میدونم تو میدونی و او ...

که توی همچین روزی چه بر سر من اومد ...  چه روزهای که با گریه  شب شد و با کابوس اون روز شوم صبح شد.

چه کردی با من خودت هم خوب می دونی که زخم وجودم  هیچ وقت خوب  نمی شه ...نمی بخشمت .نمی  بخشمت...

کاش تمام میشد ولی نمیشه چون تو نمی خوای نمی ذاری لعنت به من ....به تو ....به ....

کاش امروز زود تمام شه .ول نه این روز هیچ وقت تمام نمی شه تا من زندم.

امروز این درمانده خاطرم را دوا باش

بودن را علت شو

از نقطه ی پایانم مرا آغاز کن

نامم را زمزمه نکن

فریاد کن

 


 

((نبودم را باور کن...)) 

کاش بدونی نبودنت چقدر برام عذاب آوره . ولی تو نمیخوای بفهمی که له کردنه من یعنی له شدنه عشقمون . چند وقته خیلی عذابم میدی . درکم کن .....

برای هر کسی رنگی زیباست

صحنه ای بیانگر خاطره هاست

شعری ترانه ی خوش لحظه هاست

طعمی دلنشین زبان پویاست

ولی برای من

تاریکی است رنگ آرامش

کویر منظره ای زیباست

سکوت و گریه بهترین صداست

بغضم در گلویم به یاد مانده

تا طعم شیرینش را هیچ گاه فراموش نسازم

دیگر فراموش کردم چیست شادی!
چیست زیبایی!
چیست تلخی یک مصیبت و.......
کاش می دانستی دردم چیست
دردم درد تنهایی است

پرم از درد
پرم از غم
پرم از گریه

پرم از افسوس روزای خوش گذشته

پرم از درده نبودنت

میخوام نباشم نباشم تا تو راحت باشی ...

مگه اینو نمیخوای.... 


 ((نبودم را باور کن...)) 

کاش بدونی نبودنت چقدر برام عذاب آوره . ولی تو نمیخوای بفهمی که له کردنه من یعنی له شدنه عشقمون . چند وقته خیلی عذابم میدی . درکم کن .....

برای هر کسی رنگی زیباست

صحنه ای بیانگر خاطره هاست

شعری ترانه ی خوش لحظه هاست

طعمی دلنشین زبان پویاست

ولی برای من

تاریکی است رنگ آرامش

کویر منظره ای زیباست

سکوت و گریه بهترین صداست

بغضم در گلویم به یاد مانده

تا طعم شیرینش را هیچ گاه فراموش نسازم

دیگر فراموش کردم چیست شادی!
چیست زیبایی!
چیست تلخی یک مصیبت و.......
کاش می دانستی دردم چیست
دردم درد تنهایی است

پرم از درد
پرم از غم
پرم از گریه

پرم از افسوس روزای خوش گذشته

پرم از درده نبودنت

میخوام نباشم نباشم تا تو راحت باشی ...

مگه اینو نمیخوای....

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد