((بی همتا ۲۰))

((حتماْ از صفحات این وب در پایین هر صفحه دیدن کنید))

((بی همتا ۲۰))

((حتماْ از صفحات این وب در پایین هر صفحه دیدن کنید))

((عکس های موتور سیکلت بی.ام.و))

 

بچه هایی که عشق موتور دارن حتما ادامه مطلب رو ببینند 

 


 

BMW Gina کانسپت رویایی بی ام دابلیو 

حالا می خوام براتون یکی از شاهکار BMW را براتون بزارم. 

تصاویر موتور سیکلت بی.ام.و




این موتور سیکلت جزء استاندارد ترین موتور های جهان شناخته شد 

 


 

BMW Gina کانسپت رویایی بی ام دابلیو 

حالا می خوام براتون یکی از شاهکار BMW را براتون بزارم.

  • چسلاممممممممممممم. من اومدم خوفین؟خوشین؟

اینم یه سری توضیحات و عکس که از یجا کش رفتم که خودش هم از یه جا دیگه کش رفته بود

 

در این ارسال قصد دارم در باره ی یک مدل مفهومی شرکت بی ام و مطالبی رو بیان کنم که با یه طراحی فوق العاده به یکی از جذاب ترین اتفاقات دنیای خودرو تبدیل شده. BMW GINA نام این مدل رویایی بی ام و هست که با طراحی عجیب و جدید بسیار جذاب به نظر می رسه. 

شما چیزی بنام کاپوت یا صندوق عقب مشاهده نمیکیند! این خودرو دربی است به طراحی های نوین خودرو که در آن از قطعات کلاسیکی چون دربکاپوت و ... پیروی نمیشود.
راننده ی این خودرو ی رویایی تنها با فشردن یک دکمه حفره ای در جلوی ماشین ایجاد میکند که پس از مدتی موتور و متعلقات آن بطور کامل نمایان میشود!

درب های این خودرو در زمانی که باز میشوند ،همچون پوست حیوانات تغییر شکل میدهد و جمع میشود و نمونه ای از یک جانور است! پوشش این خودرو الیاژی از المینیوم است که حالت الاستیک خود را حفظ میکند و در مواقع نیاز تغییر شکل میدهد.

شکل و شمایل این خودرو ،یک اسپرت یا به نحوی سوپر اسپرت تمام عیار را نشان میدهد. این مدل کانورتیبل دارای شیشه ی دو تکه همچون رودستر های قدیم است.

 

 

درحالت عادی و چراغ خاموش چیزی بنام چراغ دیده نمیشود! وقتی راننده نیاز به چراغ دارد با فشردن یک دکمه موجب باز شدن چشم های جینا میشود! و چراغ های مخفی این خودرو به نمایش در میآیند. چراغ جلو های این خودرو ودر زمان روشن شدن همچون پلک زدن جانوران میباشد و باز و بسته می شود. روی چراغ های عقب نوعی آلیاژ شفاف وجود دارد که در زمان روشن شدن چراغها نور از آنها میگذرد. و بطور کلی چراغ های عقب همیشه پنهان هستند و مانند چراغ های جلو پلک نمیزنند. 

 

توضیحات بیشتر درباره خودروی پارچه ای


شرکت BMW با ارائه مدل مفهومی GINA بار دیگر علاقمندان خودرو را شگفت زده کرد.

GINA که مخفف عبارت “Geometry and Functions in ‘N’ Adaptations” است به نوعی معرف نسل آینده خودروهای ب.ام.و است.

ویژگی منحصربفرد این رودستر 8 سیلندر که بر روی پلاتفرم مدل Z8 ساخته شده پوشش پارچه ای بدنه و متحرک بودن زوایا و قسمت های مختلف بدنه است.
اسکلت فلزی این خودرو به وسیله موتورهای الکتروهیدرولیکی نصب شده تغییر شکل می دهد و جا به جایی این قسمت فلزی منجر به تغییر شکل برخی از اجزای خودرو میشود . به طور مثال چراغ های این خودرو در حالت خاموش بودن اتومبیل مخفی شده و هنگام روشن کردن خودرو نمایان میشوند و یا کاپوت خودرو از وسط بازشده و موتور را نمایان میکند.

سایر قسمت های بدنه از قبیل درها ، پانل های کناری و لبه صندوق عقب نیز قابل تغییر شکل دادن است.

کابین جینا نیز همانند بیرون آن قابل تغییر است و میتواند به اختیار راننده تغییر شکل دهد . طراحی داشبورد، فرمان و سایر ادوات در عین سادگی گیرا و جذاب است و همانند اغلب خودروهای آینده نگر از پیچیدگی و شلوغی در این بخش خبری نیست .

با اینکه جینا در زمره خودروهای Concept قرار دارد و شاید در آینده نزدیک خودرویی با این مشخصات تولید و عرضه نگردد اما به احتمال فراوان سبک به کار رفته در طراحی این خودرو را به زودی در محصولات ب.ام.و خواهیم دید. تصاویر جاسوسی از مدل جدید Z4 گواه این مطلب است.

BMW GINA

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد