((بی همتا ۲۰))

((حتماْ از صفحات این وب در پایین هر صفحه دیدن کنید))

((بی همتا ۲۰))

((حتماْ از صفحات این وب در پایین هر صفحه دیدن کنید))

((عیدانه))

هفت نصیحت


• گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود) •


باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)•


 اگرکسی اشتباه کرد آن رابه پوشان (مثل شب) •


وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)


• متواضع باش و کبر نداشته باش (مثل خاک) •


 بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا )


اگر می خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه)


هفت نصیحت


• گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود) •


باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)•


 اگرکسی اشتباه کرد آن رابه پوشان (مثل شب) •


وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)


• متواضع باش و کبر نداشته باش (مثل خاک) •


 بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا )


اگر می خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه)



تا  میتوانی  در  جهان  همراه  اهل  درد  باش  ***یا  مبر  نامی  ز  مردی یا حقیقت مرد باش


v      


روزی مردی عقربی را دید که درون اب دست و پا می زند .او تصمیم گرفت عقرب را نجات دهد،اما عقرب او را نیش زد . مرد باز سعی کرد تا عقرب را از اب بیرون بیا ورد،اما عقرب بار دیگر او را نیش زد .رهگذری او را دید و پرسید :"برای چه عقربی را که نیش می زند،نجات می دهی ."مرد پاسخ داد :"این طبیعت عقرب است که نیش بزندولی طبیعت من این است.


v      


خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است چه رنجی میکشد آنکس که


انسان است و از احساس سر شار است


v      


آیا فکر می کنید که بی عرضه اید؟


آیا فکر می کنید که به هیچ دردی نمی خورید؟


آیا فکر می کنید هیچ کس شما را نمی خواهد؟


آیا فکر می کنید بی مصرفید؟


آیا فکر می کنید زشتید؟


به خدا حق دارید


v      


امیدوارم امشب خوب بخوابی و در عمیقترین لحظه ی خوابت احساس کنی که........... جیش داری!!


v      


یک زن چیزی بجز شوهرش نمیخواهد ولی وقتی به اورسید همه چیز میخواهد!!!


v     عروس و داماد شب اول به چی فکر میکنن؟؟


1% به همدیگه % 2 به بچه % 3 به دوستیه قدیم و % 94 به این که چه جوری نشون بدن اولین بارشونه!!


v      


کره الاغ از باباش می پرسه بابا یی الاغ ها هم  می تونن زن بگیرن؟ باباش میگه آره اتفاقا فقط الاغا زن می گیرن!!!


v      


چند بهانه ی دخترا



  1. فاصله سنیمون خیلی زیاده (یعنی خیلی از مرحله پرتی )
  2. . من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی )
  3. . من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره )
  4. . تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم )
  5. . من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم(یعنی هر غلطی خواستم کردم )
  6. . دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر)
  7. . من همیشه نماز می خونم تو هم نماز بخون (یعنی مثلا من خیلی دختر پاک و خوبیم بیا با من دوست شو!)

v     به خدا میگن چرا اول مرد رو آفرید ی بعد زن رو؟


 میگه شما هم اگه بخواهید چیز ی بنویسید اول چک نویس میکنید بعد پاکنویس!!


برای پخته شدن کافیست که هنگام عصبانیت از کوره در نروید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد